tisdag - min tröja ;*

Hej!
Grymt rolig dag i skolan idag kan jag lova.
Hela klassen var social förutom dom som är ' lite coolare'.
Ja , ni förstår :) Hemkunskap sista timmen, var emd Moa och Angelica.
Vi gjorde köttbullar och spaghetti. Fy säger jag bara! Köttbullarna smakade
jättekonstigt. Känns som det var sista gången jag åt det. Blä!
eller, nästa gång blir nog på julafton, eftersom jag inte är hemma på midsommarafton.
Fy för den maten asså, blä !!

När jag kom hem började jag fixa mig, sen kom mamma och pappa hem och påminde
mig om att jag skulle på teorikurs, vilket jag inte kom ihåg, ehe (a)
Åt iallafall en liten billypizza innan jag åkte, annars skulle jag ha dött, seriöst!
Mamma skjutsade ner mig till  Driver vid 20 i 4 iallafall. Kan ju lova att det var halt.
Herregud vad vi slirade med bilden, haha !
Väl på moppekursen var det jättemycket folk där, var fullt i rummet där receptionen är, haha.
En jättesöt kille faktiskt (a) Sen några från Ockelbo också, haha :) eller 1 som jag vet, vet inte
om hans kompisar är därifrån också :)
Mamma skulle hämta mig 20 i 6, så jag gick på stan tills hon kom, köpte en foundation.
Maybelline new york dream matte mousse :) Någon mer som använder den ?Vad tycker ni om den isåfall? :)
När vi var nästan hemma så körde vi fast. Yey. Stog i typ 15 minuter eller nåt, och det uppkäftiga var att
det bara var kanske 200 m hemifrån, haha! Tillslut gick vi till dom som bor i huset där vi körde fast, för de var
precis utanför deras hus haah, så en gubbe kom ut och hällde grus där så vi kunde åka.
Typ pinsamt , ja. Men jag hade ganska kul när mamma svor som värst, haha :)

Nu är det lite mindre än en timme kvar tills Andra Avenyn börjar. Och jag ska hinna basta också.
Hm. Tror jag kollar på svt play ist , så kan jag basta så länge jag vill nästan :D

Vetni? :'D Min tröja jag gör på slöjden är snart klar! Får ta hem den om 3 veckor, för vi har ingen slöjd nästa vecka eftersom
vi är på prao då, sen ska jag göra klart den veckan efter , sen måste den hänga där en vecka.
kulkul.
Men jag provade iallafall den idag , ser hemsk ut, eller, på bilderna ser den ganska bra ut, men inte i verkligheten
bläsh! :)





Ignorera mitt ansikte och så ehe :)



Nu kan jag inte skriva mera, ska gå och basta, sen blir det Andra avenyn, sen sängen :)
Ha en bra kväll.
Puss!

Kommentarer
Postat av: frida ♥

vem vare från ockelbo? :o<3§

2009-03-10 @ 21:54:51
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0