torsdag

ja, nu har jag ätit korv & bröd med mamma och pappa,
och kollat på halva Sveriges värsta bilförare. Hur kan dom ha lyckats få
körkort över huvudtaget? Jag förstår inte, helt knas.
Imorgon måte jag gå upp tidigt igen, vi börjar kvart i 9 för vi ska vara med
på frukosten för SATS-medlemmarna.

Jag sitter här och tittar på en massa bilddagböcker samtidigt som jag försöker komma
på nåt att skriva om, men det går inge vidare. Jag är trött, riktigt trött. Blä.
Jag har ganska mycket att göra idag, eller måste städa lite, för det kommer hit folk på lördag,
eftersom mamma fyllt år och så, sen ska jag duscha, sen kolla på film, ojoj. Stressigt värre.
Men jag ska skriva här litegrann nu faktiskt :)

Vetni vad jag har kommit på? Jag tror jag har bestämt mig för vad jag vill bli när jag blir vuxen,
eller jag har 3 alternativ. Inredare, kläddesigner eller veterinär. Men det är hur jag känner nu,
om någon vecka kommer jag ha ändrat mig, kan jag nästan lova er.
 Det känns ju bra. På alla andra ställen i Sverige är det flera plusgrader, men, här är det -7. Kul!
Fast det har smält lite, eller ganska mycket, för det var plusgrader igår, och någon plusgrad idag.
Jag upptäckte några fina ställen man kan fotografera på idag när jag satt inne på Kanel. Det rinner vatten från
ett stuprör från taket, och om det är sol emot det är det superfint!
Om jag inte glömmer ska jag ta med mig kameran dit imorgon, hihi (a)
Om inte blogg.se bråkar med mig då kommer jag lägga upp bilderna, fast jag kan nästan inte göra det, för
min dator har nåt virus som typ tar bort minne eller nåt, och jag lyckas inte få bort det. Hm..


Ser ni solen i mitt hår! Åh, kände att jag var tvungen att lägga upp den
för den ser ganska somrig ut, ihi!



Ser ni asfalten?! :'D
Sommar snart då, kanske  :D



Min lunch, jag kan lova att det var gott !


Kladdkakekanter in my <3! Hha, kan lova att det var gott.
Vi var 3 st igår som satt och åt det, men vi åt kanske hälften,
sen var vi mätta, ehe (a)



Nu måste jag gå och hjälpa till att städa, sen ska jag duscha.
Ha det bra, jag ska försöka skriva imorgon,
sov gott :)



Kommentarer
Postat av: Juliflickan - Fixar din design

Kul att du vill det :)

TACK för din kommentar ! :)

2009-03-19 @ 21:45:19
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Sonja

fy vad gott med kladdkaka och korv med bröd!

2009-03-19 @ 21:47:49
URL: http://sonjat.blogg.se/
Postat av: Juliflickan - Fixar din design

Med mig är det bara bra :D sj då?

2009-03-19 @ 22:13:07
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA! jag och katrine äter upp en stor kladdkaka, en sån där stor bara vi 2, plus att de går på10 min (A) vi är inet tjocka ;)

2009-03-20 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0