tisdag - utvecklingssamtal

ja som sagt, utvecklingssamtal idag. Gick superbra! Är så stolt över mig själv, ihi! :D
Jag hade 2 vg:n i julas , nu har jag nästan alla :D eller asså, inte långt ifrån det iallafall,
och jättenära ett MVG i slöjd, så stolt! :'D
Det blir alltid så, att när mina föräldrar är i närheten av mina lärare, så blir det allting länge
dom pratar. Vi var där i över en timme. En timme på hårda stolar, i våran hemkunskapssal,
fast, beröm fick jag ju :D
Jaja :)
Jag vet inte om jag och mamma ska ut och springa idag, kanske bara.
Beror typ på om hon orkar. Men jag ska försöka få med henne ut, för jag känner mig
busig :D

Imorgon har jag matteprov också, A-delen. Kulkul , yes! Men jag hoppas att det går bra,
för jag har ganska så lätt med procent. B-delen kanske blir lite krångligare, jag vet inte.
Men då är det ju algebra med, och det är så jobbigt :o

Nu ska jag svara på alla era kommentarer :) Hade fått jättemånga, fortsätt så, det är jättekul :D
ställ även frågor till frågestunden! :D




Bara jag som tycker synd om flickans hår?! :'o
Hon hade svart för 2 dagar sen! :o
Helsvart!

Sofie Sirberg! (läs sofie pippi morot sirberg! )

Kommentarer
Postat av: Antonia Melkerson

Sv: aa jag håller helt med dig! :D vad har hänt med hennes hår? jag ser inget konstigt:S

2009-03-31 @ 18:45:42
URL: http://melkan.blogg.se/
Postat av: A

Sv: Jaha det förstås! :) men hon kan väl färga det hos på en frisersalong? kramar

2009-03-31 @ 19:02:07
URL: http://melkan.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hehe:D



utvecklingssamtal? oj..dt var längesen jag hade dt:p hehe=)

2009-03-31 @ 20:38:00
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0