lördag

Länge sen jag skrev nu, eller typ 2 dagar sen.
Igår kom anna hit vid 4, härligt att träffa henne igen kan jag lova.
Vi gick på stan ett tag och jag köpte en tshirt på h&m för 69 kronor.
Ganska härligt. Plus att jag blev stolt över mig själv. Jag provade en tjocktröja på
bikbok för 199 kronor, gick till kassan och skulle betala den, men det var en tjej som stog
före mig som tur var, då stog jag och tittade på tröjan och sa till anna:
nej, jag har en sån här typ ju... ska jag köpa den ändå?
anna: ja, gör de, den är fin?
malin: men jag har ju nästan en sån här..
anna: men köp den inte då?
malin: nej, det ska jag inte.
så, jag hängde tillbaka den, duktig som jag är! Så alltså, jag tjänade 199 kronor på det, hihi!
Framsteg för lilla mig (a)

Vi åkte hem och åt, sen gick vi till Ica och köpte godis, sen gick vi hem och max och albin kom hem
till mig. Vi sjöng lite singstar, och tvillingarna är sämst! haha, sötnosar :)
Marre och Kristin kom hem till mig vid 9 eller vad klockan nu var, och vi sjöng ännu mer singstar,
fast vi skulle vart ute, men det började snöa, så vi var inne istället.
Dom åkte vid 10 tror jag, då kollade jag anna max och albin på tv, på lets dance, såhär på slutet,
så vi såg resultatet precis. Tycker ni att det var bra att Magnus och Annika vann?
Jag vet inte vad jag tycker, jag brydde mig inte så mycket, för jag tyckte om båda dansparen, så :)
Tvillingarna åkte hem vid 11 tror jag, och då gick jag och anna och tvättade bort sminket, sen
la vi oss och tittade på Sandor slash ida. Gillar ni den filmen?

Idag har vi bara tagit det lugnt, kollat på OC till typ, 12, då vi gick ner och åt frukost, sen gick jag och duschade
och fixa mig för hennes tåg hem gick 10 över 2, så vi var på stan tills dess. Nu sitter jag här själv igen, det blir
så tomt, herregud jag förstår inte :'o
Jaja, jag vet iallafall inte vad jag ska göra sen, kanske vara med nå folk eller så, jag har ingen aning.
Men en sak jag vet, är att nere i köket håller mamma och pappa på att göra pizza, tänk va gott!
Så, det blir väl klart snart, hoppas jag, Jag är verkligen jättehungrig,åh!


snö snälla, försvinn! och jag menar det!

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Ja, tack vackra mö.

Jag gillade den p.g.a att jag ser en delbesatt ut på den!

Tvillingar är ofta dålig på att sjunga!

2009-03-28 @ 17:36:15
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Fröken Deilert

Jo, man orkar knappt ens svara på sms nu. Hahah

2009-03-28 @ 17:38:10
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0