måndag - skola, driver, mm

rolig dag i skolan idag. Fast det var många sjuk, inte bra.
Jag har förresten fått en ny mattekompis: Vanessa Lagerros !
hihi, vi är som skapta för varann på matten kan jag lova, hiih :'D
Vi har ju prov på onsdag, så vi har fått nå repetitionspapper, och vi är kungar på det ,
höhö :D
Men jag kan ju bara säga att måndagar är tråkiga, världens segaste lektioner.
Först språkval, sen engelska , bild, sen svenska. Efter det har vi 50 minuters lunch,
efter det ahr vi SO, NO och matte. Kan ni tänka er? Men morgondagen blir bättre,
då har vi båda slöjd och hemkunskap, och eftersom det är 2 långa lektioner så blir det inte
lika många lektioner som annars.

Åh, finns dte någonting som är värre, än att man köper en värdelös hårspray?!
Det gjorde jag igår, och imorse när jag skulle fixa mig, så blir håret alldeles kletigt.
Usch! Och hårsprayen gick ur när jag gick till skolan, kul läge liksom. Så, min förmiddag gick åt att
fråga folk om dom hade hårspray, men ingen hade. suck!
Det gick någorlunda bra efter ett tag, då jag fick se Sofies hår. Hon hade färgat det, från svart till, skulle vart blondt.
Hon hade alltså blonderat det, men det var inte riktigt blondt. Jag skulle mer säga, 3 olika hårfärger,värre än mig tillomed.
Hon hade nästan vitt alldeles i hårbotten, morotsorange i kanske 4 cm från hårbotten, sen resten var röd/brun/orange.
Ni skulle ha sett, herregud :'o Mne jag tror hon skulle färga det idag igen, för hon pallade inte vara i skolan hela dagen,
så hon gick hem vid lunch, haha, sötsak :)

Idag har jag iallafall vart ner på Driver och gjort teoritest, inte prov, test. Gick väl skapligt bra. Men är inte godkänd ännu,
så jag är inte nöjd, men det är ju så tråkigt att plugga på det så det är inte sant! Uscha!
Gick även in till stan för jag var tvungen att köpa en ny hårspray, så det gjorde jag. Passade på nu när det är
rea också, 29.50 för en stor proffs, me like!

Förresten, hur går dethär ihop? Jag ska ha bokprat v. 16, den 16 april, men, det är påsk nästa vecka på torsdagen typ,
och vi ahr 10 dagars lov, så vi börjar alltså den 20 april, borde vi göra. Jag förstår inte hur Lena har tänkt, eller
om hon över huvudtaget har gjort det. Hoppas inte att det är jag som räknat fel nu, men det kan det inte vara,
nej, det går inte!


Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min engelskabok som ska vara klar så fort som möjligt.
Imorgon får jag förresten hem min tröja jag gjort på slöjden, och jag hinner förhoppningsvis klart med mitt
pannband! :D


asså , jag vill ha sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Fanny

tack så mycket! :) jo jag vet, men är fortfarande lite osäker :p



ja den spenderades i skåne, din då?

2009-03-30 @ 19:45:06
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0