möte på ghu

ja, som sagt. möte på ghu.
Var superkul. Folken där är helt knäppa, haha.
Vi fick oss rejäla skratt, haha :D
Vi planerade städdagarna , och sånt. Kommer bli riktigt kul =)
Tror Max skulle vara med mig där den 14 juni, haha. Tänk så kul ;)
När jag kom hem var jag helt genomfrusen, så jag gick och duschade i typ en halvtimme.
Otroligt skönt!
Nu ligger jag här, ska sova snart. Men jag är hur pigg som helst, jag förstår inte.
Har inte ens gäspat än :o
Börjar 8 imorgon, kan gå upp typ kvart över/ halv. Eftersom jag inte sminkar mig lika mycket nu.
Hör ni det ? Jag som inte ens vågade gå ut förut utan att ha smink. På en dag slog det om.
Jag kan tillomed gå på stan utan smink . Känner mig duktig.
Men mascara brukar jag ha, åtminstone litegrann. Men jag har inte haft foundation på jag vet inte hur länge! :)
Jag kan också meddela , att jag har värsta gamla telefonen :(
Min sony ericsson w890i har jag inge täckning på :'o vet inte vad det är för fel, men allt är inte som det ska iallafall,
det är nåt som är säkert.

Åhnej. depp till högsta grad!
jag har inga kläder kom jag på :o
Jag tänkte ha mina jeanstights imorgon, men jag kom på att jag har spräckt dom ._.
Mina ben går ihop uppe vid låren, så alla mina byxor blir utslitna där, helsegt.
Och jag vet inte hurjag lyckades, men jag typ, reste mig upp eller nåt, och pang sa det. Dom sprack.
Mitt på benet. Inte i nån söm eller nåt heller :o  Och inte kan jag laga det heller, :o

Nu ska jag sova :D
puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0