myskväll till 1000!

Skolan varhelkul idag. Jag slängde vatten på Danne, hihi (a)
Han försökte kasta tillbaka, men , han missade, för jag var så snabb att
springa därifrån, haha :D
Så allt vatten kom på golvet (h)

Nu sitter jag här och tittar på Simpsons.  Tycker det är kul ja :)
Jag har lite bråttom, fast egentligen inte. Lite halvt.
Ska gå med hundarna snart, sen ska jag hem och duscha och
fixa mig, sen ska jag äta, sen packa lite. smink och plattång ( som bara fungerar när den känner för det),
och så :D Och lite kläder kanske , hm. Eller om jag tar kläder av honom om jag fryser imorgon.. hmm. ah, så gör jag :D
Hahah, ni måste tro jag är konstig. Ni har ingen aning av vad jag babblar om (a) Jag ska sova hos max , därför jag planerar litegrann :D
Nej, nu måste jag kila!
Kanske bloggar mer ikväll eller så, något :D

ha en superbra kväll!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0