underbar dag

Jag är röd. Helt röd, haha,
Mitt ansikte är gris, helfint!

Min dag har tillbringats i solen och med Isa,
riktigt mysigt.  Åh, min Y-knapp är typ jätteseg, så
jag får ta i och trycka extra mycke på den när jag ska skriva,
jätteirriterande. Aja, allt  började med att vi träffades vid Ica, sen cyklade
vi till Vikingakiosken och köpte glass, sen hem till henne.
Vi fick för oss att vi skulle cykla till vårvik, så vi gjorde det. Knäptte kort där
och så, sen cyklade vi till Amigo och åt pizza, höhöh. Sen åkte vi hem till
henne tror jag.. hmm,, ah de gjorde vi :D
Och nu sitter jag hemma , haha :D
Otroligt kul dag iallafall (:

ooch, somsagt. Solen är en bloggares värsta fiende.


Förresten, det är bara ungefär 20 skoldagar kvar nu, ssen är det SOMMARLOV!
gud va skönt! Kan lova att jag längtar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0