Jag ska försöka bli mer aktiv =)

Hej! =) Förlåt för kass uppdatering. Men , ja, jag har helt enkelt inte orkat.
Men jag ska försöka, men jag kan inte lova :)
Jag är hemma från skolan idag, för jag var på hälsocentralen klockan 10.
Jag är förkyld, hostar som bara den. Vi trodde att jag hade halsfluss, men det hade jag inte.
Det är ju skönt =) Men jag har ingen röst, så det är jättejobbigt. Men imorgon ska jag försöka gå till
skolan iallafall. Det är ju trots allt inte lång tid kvar nu innan vi får sommarlov :)

Jag sitter här och tittar på Footloose. Underbar film tycker jag. Håller ni med ? :'D
Till det dricker jag fruktsoda och äter chips. Jag är så godissugen nu för tiden, eller det blir alltid så
när jag är sjuk. Det kommer gå över när jag blir frisk :)

Ikväll ska jag på stugkommittémöte på Gävle Hundungdom. Jag är ju med i både aktivitetskommittén och
stugkommittén. Jag tror vi skulle planera vad vi skulle göra på städdagen någon gång i juni.

På fredag åker jag och Isa troligen till Grönan, tar väl bussen eller tåg till stockholm. Tror det är lättare att ta bussen,
annars måste man ju krångla med pendeln och allt. Jaja, det blir säket bra :D
Vi ska samla ihop folk imorgon, om jag komme till skolan då , vill säga.


Förresten. Idag har jag och min pjkvän Max, som ni nog inte hört så mycket om, men ändå, vart tsm en månad.
18/4-09 (: hihi :)

Nu ska jag fortsätta ligga här och titta på filmen :D
ha det bra, puss =)










Kommentarer
Postat av: frida ♥

men malin :D du och max har väl vart tillsammans en månad om 10 dagar då? ;)



svar; haha ja! det blev exakt som jag trodde :)

2009-05-18 @ 17:48:56
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0