långt hår

Jag känner mig lycklig. Mitt hår har växt! Jag har fått långt hår :D
Min dag har vart otroligt härlig.
Vaknade upp bredvid max, sen åkte jag hem til Isa och hämtade henne,
så åkte vi ner på stan. Vi gick där ett tag, sen avslutade vi allt med att äta
på café kanel. Och vetni? dom kände igen mig! Status till 1000! :D
Åt iallafall en macka med skagenröra, och drack en mer. Supergott!!
Sen åkte vi hem till mig och åt glass och solade.
Sen åkte hon hem , och jag gick upp och la mig i sängen och tittade på oc och sov
lite tror jag, fast jag är inte helt säker, haha.

Nu ligger jag och tittar på Greys. Izzie får ju inte dö, hon kan inte dö! ;o
usch..
aja, nu ska jag fortsätta titta :D

puss


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0